Автоматизація дистриб'юторських компаній

Місія нашої компанії - ми перетворюємо захоплення, знання, досвід і сучасні IT-технології в ефективність роботи підприємств.


Менеджери з радістю дадуть відповідь на ваші питання і проведуть розрахунок вартості послуг і підготують індивідуальну комерційну пропозицію.
Поставити запитання
Основні завдання автоматизації дистрибуції:
  • скорочення інтервалу часу від подачі заявки покупцям до отримання товару;
  • оптимізація транспортних витрат на доставку товару;
  • скорочення персоналу, який опрацьовує вхідні заявки;
  • зменшення трудовитрат на план-фактний аналіз продажу по групах товарів для торгових агентів та супервайзерів;
  • покращення якості контролю заборгованості покупців;
  • спрощення процедури подачі спеціальної звітності постачальникам.

Ефективна автоматизація дистриб'юторської компаній одна з найвагоміших складових прибутковості цього підприємства. А вибір постачальника послуг автоматизації - одна з найбільш важливих завдань. Ми створили команду професіоналів, якій Ви можете довірити цей процес. У нас є досвід успішних впроваджень та сотні задоволених користувачів, велика кількість перевірених часом зручних напрацювань для дистриб'юторських компаній:

Використання торгових точок контрагентів (точок доставки) дозволяє вести уточнений облік по контрагентах – можливість вказувати декілька точок доставки для одного і того ж контрагента, а також GPS-координати торгових точок для подальшого відображення точки на карті (Google map).

За допомогою даного механізму Ви можете встановити параметри блокування (кількість днів і суму простроченої заборгованості) в управлінському та бухгалтерському обліку. Дозволяється вести блокування в розрізі контрагента в цілому, а також за договорами і торговими точками.

Можливість інтеграції з аудиторськими програмами (SalesWork). Наявність спеціалізованих даних та гнучкість системи дозволяє розробити інтерфейс для одно- або двухстороннього обміну зі стороннім програмним забезпеченням.

Часто постачальники вимагають звітність по продажах із залишками свого товару з урахуванням певних специфічних даних (торгові агенти, точки доставки). Даний механізм дозволяє вивантажувати звіти, як в ручному, так і автоматичному режимі, розширювати склад необхідної інформації у звітах, враховуючи всі необхідні вимоги до звітності.

Використання обліку торгових агентів і супервайзерів, а також їх співвідношення між собою. Керування роботою торгових агентів: постановка завдань по маршруту; контроль протермінованих боргів контрагентів в розрізі торгового агента.

Установка маршруту торгового агента з розбивкою по днях тижня і прив'язкою до часу та графіку відвідування торгових точок. Розроблений механізм дозволяє встановити чітку послідовність і час відвідування торговим представником клієнтів, а також попередньо побудувати встановлений маршрут на карті (Google map) і порахувати відстань.

За допомогою даного механізму Ви можете встановлювати плани продажу торгових марок в розрізі суми продажу та кількістю торгових точок в які необхідно реалізувати товар. Планування можна розділити на 3 етапи:

  • Встановлення плану з продажу торгові марки.
  • Розподіл встановленого плану по торговим маркам між супервайзерами.
  • Розподіл встановленого плану по супервайзерам між відповідними торговими представниками. Спеціалізований звіт дозволить проаналізувати данні по планово-фактичним продажам.

Дозволяє автоматично створювати договір для контрагентів за різними критеріями: торговий агент, місцезнаходження контрагента, пакет торгових марок і т.д. Наприклад, у випадку зміни торгового агента по брента та по роботі з даним контрагентом, договори зі старим торговим представником будуть автоматично закриті, і створені нові. Дане рішення являється досить зручним у випадку великої кількості контрагентів і торгових представників.

Можливість автоматичної зміни у пов'язаних документах з продажу. Наприклад, через зміну реквізитів у замовленні відбувається автоматична заміна відповідних даних у видатковій та податковій накладних.

Спеціалізований документ «Маршрутний лист», призначений для групування замовлень на доставку клієнтам по машинам організації. Функція пакетного друку документів за маршрутним листом (накладні, зведені відомості по складу). Використання документа дає можливість ведення обліку по доставці та вивезеним замовленням, автомобілям, які доставляли товар по маршруту, а також експедиторів і водіїв. В даному документі Ви зможете побачити тоннаж і об'єм по відібраним замовленням, що дозволить коректно розподілити замовлення між автомобілями. Функція пакетного друку дозволить без зайвих витрат роздрукувати всі необхідні документи по маршрутному листу лише одним кліком. Є можливість вибіркового друку окремих документів з маршрутного листа, різних специфікованих форм (товарний звіт, зведена накладна на склад, лист доставки та ін).

 

Система завдань за маршрутом з автоматичною прив’язкою до торгових точок при формуванні маршрутного листа. Ви зможете створити задачу, наприклад, експедитору з прив’язкою до торгової точки контрагента, яка буде автоматично прикріплена до маршрутного листа з відповідною точкою. При друку маршрутного листа буде сформовано друковану форму з задачами, які необхідно виконати на маршруті (якщо завдання були попередньо заплановані).

Розрахунок відстані (кілометража) за маршрутним листом чи маршрутом торгівельного представника з використанням онлайн сервіса GoogleMaps. Побудова маршруту у Вашому інтернет браузері. Ви зможете наперед знати орієнтовну протяжність маршруту з його послідовним відображенням в браузері.

 

Автоматизація процесу продаж за допомогою спеціалізованих бізнес-процесів, основними етапами яких є обробка заказу, внесення в маршрутний лист для доставки, збору та відгрузки, контролю та перевірки доставки. Згідно з етапами бізнес-процесу для кожного з виконавців розроблені спеціалізовані робочі місця з встановленим рівнем доступу. Основними робочими місцями є:

  • Меню оператора (створення та обробка заказів, відображення підсумкової інформації за показниками торгового агента);
  • Меню логіста (механізм відбору замовлень за допомогою сортування за основними показниками та подальше створення, з вибраних замовлень, задач по маршруту);
  • Меню бухгалтера (підтвердження статусу доставки замовлення, повторна обробка замовлення на доставку, повернення від покупця по замовленню);
  • Меню комірника (задачі на збір товару по накладним та в цілому).

 

 

 

Механізм списання боргу контрагента за допомогою документа «Бартер». Використовуючи цей документ, Ви можете зменшити дебюторську заборгованість контрагента шляхом отримання від нього певних послуг або товарів.

Зручне рішення для перекриття мінусових залишків за допомогою документа «Пересорт». Документ може бути використаний у випадку залишку собівартості товару без залишку кількості або мінусової кількості.

Розроблено специфіковані частини таблиці «Акція» в документі «Заказ покупця» і «Витратні накладні». В даних таблицях можуть відображатися акційні позиції товару з нульовою вартістю, але не з нульовою собівартістю списання.

Реалізований механізм списання товару за конкретною партією.

Звіти для відображення специфічних даних по дистрибуції, модернізації та розширенні стандартних можливостей.

https://firma-modul.com.ua/upload/medialibrary/b1d/6.jpg  

Будь який процес Вашого підприємства може бути автоматизований та змодельований за допомогою бізнес-процеса, що дозволить автоматизувати та відобразити безпосередньо в системі дії та прийняття рішень, які до недавнього часу виконувались «вручну», «на словах», «по телефону».

Додаток призначений для оформлення замовлень торговими представниками безпосередньо у клієнтів і передачу даних в центральну базу. Легка інтеграція з системою дозволить без зайвих проблем налаштувати обмін потрібними оперативними даними.



Замовити послугу
Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі ваші запитання.

Товари

Повернутися до списку