Автоматизація дистриб'юторських компаній

Місія нашої компанії - ми перетворюємо захоплення, знання, досвід і сучасні IT-технології в ефективність роботи підприємств.


Менеджери з радістю дадуть відповідь на ваші питання і проведуть розрахунок вартості послуг і підготують індивідуальну комерційну пропозицію.
Поставити запитання
Основні завдання автоматизації дистрибуції:
  • скорочення інтервалу часу від подачі заявки покупцям до отримання товару;
  • впровадження на підприємстві індивідуальної схеми ціноутворення;
  • зробити більш якісним контроль заборгованості покупців;
  • спрощення процедури нарахування зарплати за реалізований товар;
  • спрощення процедури подачі спеціальної звітності постачальникам;
  • скорочення персоналу обробляють вхідні заявки;
  • оптимізація транспортних витрат на доставку товару;
  • скорочення трудовитрат на план-фактний аналіз продажу по групах товару, по командам, торговим агентам.
    Ефективна автоматизація дистриб'юторської компаній одна з найвагоміших складових прибутковості цього підприємства. А вибір постачальника послуг автоматизації - одна з найбільш важливих завдань. Ми створили команду професіоналів, якій Ви можете довірити цей процес. У нас є досвід успішних впроваджень, та сотні задоволених користувачів. Велика кількість перевірених часом зручних напрацювань для дистриб'юторських компаній:

      Використання торгових точок контрагентів (точки доставки)  дозволяє вести уточнений облік по контрагентах - можливі різні точки доставки для одного і того ж контрагента, а також GPS-координати торгових точок.

      За допомогою даного механізму Ви можете встановити параметри блокування (кількість днів і суму простроченої заборгованості) в управлінському та бухгалтерському обліку. Дозволяється вести блокування в розрізі контрагента в цілому, а також за договорами і торговими точками.

      Можлива інтеграція з аудиторськими програмами (Salesworks). Наявність спеціалізованих даних і гнучкість системи дозволять розробити інтерфейси для одно- або двостороннього обміну з програмним забезпеченням.

      Часто постачальники вимагають звітність по продажу, із залишками свого товару з урахуванням певних специфічних даних (торгові агенти, точки доставки). Даний механізм дозволяє вивантажувати звіти, як в ручному, так і автоматичному режимі, розширювати склад необхідної інформації у звітах, враховуючи всі необхідні вимоги до звітності.

      Використання обліку торгових агентів і супервайзерів, а також їх співвідношення між собою.

      Установка маршруту торгового агента з розбивкою по днях тижня і прив'язкою до часу та графіку відвідування торгових точок. Розроблений специфікований документ дозволяє встановити чітку послідовність і час відвідування торговим представником клієнтів

      За допомогою даного механізму Ви можете встановлювати плани з продажу торгових марок у розрізі суми продажу та кількості торгових точок, в які необхідно реалізувати товар. Планування можна розділити на 3 етапи: 

        • Установка плану з продажу торгової марки.
        • Розподіл встановленого плану по торговим маркам між супервайзерами.
        • Розподіл встановленого плану по супервайзерам між відповідними торговими представниками. Спеціалізований звіт дозволить проаналізувати дані за планово-фактичною продажею.

      Дозволяє автоматично створювати договір для контрагентів за різними критеріями: торговий агент, місцезнаходження контрагента, пакет торгових марок і т. д. Наприклад, у разі зміни торгового агента по бренду та по роботі з даними контрагентами, договори зі старим торговим представником автоматично будуть закриті, а нові - створені. Дане рішення є досить зручним у випадках великої кількості контрагентів і торгових агентів.

      Можливість автоматичної зміни у пов'язаних документах з продажу. Наприклад, через зміну реквізитів у замовленні відбувається автоматична заміна відповідних даних у видатковій та податковій накладних)

      Спеціалізований документ «Маршрутний лист», призначений для групування замовлень на доставку клієнтам по машинам організації. Функція пакетного друку документів за маршрутним листом (накладні, зведені відомості по складу). Використання документа дає можливість ведення обліку по доставці та вивезеними замовленнями, автомобілям, які доставляли товар по маршруту, а також експедиторів і водіїв. В даному документі, Ви зможете побачити тоннаж і об'єм по відібраним замовлення, що дозволить коректно розподілити замовлення між автомобілями. Функція пакетного друку дозволить без зайвих витрат роздрукувати всі необхідні документи по маршрутному листу лише одним кліком. Є можливість вибіркового друку окремих документів з маршрутного листа, різних специфікованих форм (товарний звіт, зведена накладна на склад, лист доставки та ін).

  • Замовити послугу
    Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі ваші запитання.

    Товари

    Повернутися до списку