На сьогоднішній день існує два основних види телефоній:
- аналогова телефонія;
- ІР телефонія.
Аналогова телефонія на підприємстві - це вид телефонії, який передбачає встановлення і налаштовання міні АТС, до якої підключено декілька ліній (номерів) Укртелекому і/або мобільні номери, які підключені за допомогою SIM карток в GSM шлюзах, при цьому у кожного користувача встановлений телефонний апарат з відповідним внутрішнім номером. Що дає можливість здійснювати дзвінки один до одного по внутрішньому номеру, а також забезпечує можливість налаштування порядку розподілу вхідних і вихідних дзвінків на стороні міні АТС.
Приклад організації роботи аналогової телефонії:
Отже, коли на підприємство, де встановлена аналогова телефонія, надходить дзвінок із зовнішнього номеру, тоді відразу починають дзвонити телефони у внутрішніх користувачів, відповідно до заздалегідь налаштованої послідовності приймання вхідних дзвінків. За необхідності користувач може перевести даний дзвінок на іншого.
Щодо вихідних дзвінків, то вони здійснюватимуться з номеру, попередньо налаштованого на міні АТС.
Даний вид телефонії є актуальним для компаній з невеликою чисельністю штату працівників, коли вхідні-вихідні дзвінки не є частими. Слід зазначити, що процес інтеграції аналогової телефонії в CRM систему є складним, так як вимагає придбання та налаштування дороговартісного обладнання.
Такий вид зв'язку передбачає інтеграцію в будь-яку CRM систему, що забезпечить якісне та оперативне облуговування клієнтів в телефонному режимі.
Основними перевагами даного виду телефонії є:
- повний контроль всього потоку вхідних та вихідних дзвінків, в тому числі й пропущених;
- запис усіх розмов з метою контролю якості роботи менеджерів;
- можливість аналізу статистичних даних за обраний період часу;
- можливість роботи на місці в офісі і віддалено;
- немає необхідності прокладати додаткові кабелі для телефонів, так як даний вид телефонії працює через локальну мережу і/або інтернет.
Ось одна із можливих схем роботи ІР телефонії:
Дана схема передбачає обробку дзвінків, які надходять на SIM карти, та їх подальшу передачу на внутрішні номери користувачів. При цьому користувачі можуть використовувати ІР телефони, комп’ютери з відповідною гарнітурою або встановленим необхідним програмним забезпеченням чи інтегрованою CRM і навіть мобільні телефони на ОС ANDROID або IOS із встановленим ПЗ. При цьому кожен співробітник може здійснювати дзвінки, як з робочого місця, так і за його межами, в тому числі за межами країни, використовуючи номери, які підключені до сервера в центральному офісі.
Найпоширеніші варіанти:
- наявність технічної підтримки, тобто в разі виникнення будь-яких несправностей Вас завжди професійно проконсультують і виконають всі необхідні налаштування для їх виправлення;
- наявність договорів на підтримку. На підставі узгодженого переліку робіт та їх вартість підписуємо договір на обслуговування. Тобто, несемо відповідальність за якісну роботу телефонії згідно умов договору;
- можливість інтеграції даної телефонії в CRM для забезпечення більш якісної та комфортної організації роботи фірми чи підприємства;
- індивідуальний підхід до кожного клієнта та конкурентні ціни.