ІР Телефонія

Адміністрування комп'ютерної та офісної техніки

Місія нашої компанії - ми перетворюємо наші захоплення, знання, досвід та сучасні IT-технології в ефективність роботи підприємств.


Менеджери з радістю дадуть відповідь на ваші питання і проведуть розрахунок вартості послуг і підготують індивідуальну комерційну пропозицію.
Задать вопрос

На сьогоднішній день існує два основних види телефоній:

  • аналогова телефонія;
  • ІР телефонія.
Аналогова телефонія та її переваги

Аналогова телефонія на підприємстві - це вид телефонії, який передбачає встановлення і налаштовання міні АТС, до якої підключено декілька ліній (номерів) Укртелекому і/або мобільні номери, які підключені за допомогою SIM карток в GSM шлюзах, при цьому у кожного користувача встановлений телефонний апарат з відповідним внутрішнім номером. Що дає можливість здійснювати дзвінки один до одного по внутрішньому номеру, а також забезпечує можливість налаштування порядку розподілу вхідних і вихідних дзвінків на стороні міні АТС.

Приклад організації роботи аналогової телефонії:

Схема роботи аналогової телефонії (1).png

Отже, коли на підприємство, де встановлена аналогова телефонія, надходить дзвінок із зовнішнього номеру, тоді відразу починають дзвонити телефони у внутрішніх користувачів, відповідно до заздалегідь налаштованої послідовності приймання вхідних дзвінків. За необхідності користувач може перевести даний дзвінок на іншого.
Щодо вихідних дзвінків, то вони здійснюватимуться з номеру, попередньо налаштованого на міні АТС.
Даний вид телефонії є актуальним для компаній з невеликою чисельністю штату працівників, коли вхідні-вихідні дзвінки не є частими. Слід зазначити, що процес інтеграції аналогової телефонії в CRM систему є складним, так як вимагає придбання та налаштування дороговартісного обладнання.

ІР телефонія та її переваги

Такий вид зв'язку передбачає інтеграцію в будь-яку CRM систему, що забезпечить якісне та оперативне облуговування клієнтів в телефонному режимі.
Основними перевагами даного виду телефонії є:

  • повний контроль всього потоку вхідних та вихідних дзвінків, в тому числі й пропущених;
  • запис усіх розмов з метою контролю якості роботи менеджерів;
  • можливість аналізу статистичних даних за обраний період часу;
  • можливість роботи на місці в офісі і віддалено;
  • немає необхідності прокладати додаткові кабелі для телефонів, так як даний вид телефонії працює через локальну мережу і/або інтернет.

Ось одна із можливих схем роботи ІР телефонії:

Схема роботи ІР-телефонії.png

Дана схема передбачає обробку дзвінків, які надходять на SIM карти, та їх подальшу передачу на внутрішні номери користувачів. При цьому користувачі можуть використовувати ІР телефони, комп’ютери з відповідною гарнітурою або встановленим необхідним програмним забезпеченням чи інтегрованою CRM і навіть мобільні телефони на ОС ANDROID або IOS із встановленим ПЗ. При цьому кожен співробітник може здійснювати дзвінки, як з робочого місця, так і за його межами, в тому числі за межами країни, використовуючи номери, які підключені до сервера в центральному офісі.

Впровадження ІР телефонії

Найпоширеніші варіанти:

В такому випадку нашим спеціалістом разом з відповідальною особою на підприємстві обговорюється та складається перелік вимог до роботи ІР телефонії. Після цього йому надається тимчасовий доступ до необхідного обладнання для здійснення аналізу поточного стану налаштувань. Спеціаліст на підставі зібраних даних складає перелік всіх необхідних вимог до програмного забезпечення та/або до обладнання, що гарантуватиме стабільну роботу телефонії. Після узгодження всіх деталей технічного завдання та за умови дотримання всіх вимог зі сторони клієнта, виконуються відповідні налаштування нашим спеціалістом.
В такому випадку наш спеціаліст разом з відповідальною особою фіксують кількість телефонних номерів, підключених на даний час та їх види. Після чого він складає список необхідного обладнання, яке потрібно придбати клієнту для впровадження ІР телефонії. Узгоджуються всі ньюанси технічного завдання. А саме, в якому порядку здійснюватимуться вхідні-вихідні дзвінки та дзвінки між співробниками. Після придбання необхідного обладнання та передачі його до нашого спеціаліста, ним буде здійснено налаштування згідно обумовлених термінів на вибір клієнта віддалено чи з виїздом.
В такому випадку нашим спеціалістом разом з відповідальною особою на підприємстві обговорюється та складається перелік вимог до роботи ІР телефонії та її подальшої інтеграції в CRM систему. Після цього спеціалісту надається тимчасовий доступ до необхідного обладнання для проведення аналізу поточного стану налаштувань. На підставі зібраних даних, він складає список вимог та робіт, які необхідно виконати, щоб коректно провести інтеграцію телефонії з даною CRM системою. Після того як вимоги будуть дотримані, то спеціаліст у визначений термін виконає інтеграцію ІР телефонії з CRM та консультує користувачів щодо подальшої роботи.
Наш спеціаліст разом з відповідальною особою обговорює вимоги і побажання клієнта, визначає кількість користувачів і телефонів, їхні види. Тоді пропонує найоптимальніший варіант організації телефонії з метою покращення комфорту та сервісу роботи на підприємстві.

Основні переваги співпраці з нами:
  • наявність технічної підтримки, тобто в разі виникнення будь-яких несправностей Вас завжди професійно проконсультують і виконають всі необхідні налаштування для їх виправлення;
  • наявність договорів на підтримку. На підставі узгодженого переліку робіт та їх вартість підписуємо договір на обслуговування. Тобто, несемо відповідальність за якісну роботу телефонії згідно умов договору;
  • можливість інтеграції даної телефонії в CRM  для забезпечення більш якісної та комфортної організації роботи фірми чи підприємства;
  • індивідуальний підхід до кожного клієнта та конкурентні ціни.
Заказать услугу
Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі ваші запитання.