Автоматизація компанії LuckyLOOK

Автоматизація компанії LuckyLOOK

Місія нашої компанії - ми перетворюємо наші захоплення, знання, досвід та сучасні IT-технології в ефективність роботи підприємств.


Автоматизація компанії LuckyLOOK

Характеристики
Категория:
Автоматизація в Польщі
Описание проекта



Про компанію

LuckyLOOK – перший український бренд головних уборів та сонцезахисних окулярів, який спеціалізується на їх професійному підборі. Мета компанії LuckyLOOK – зробити клієнтів стильними та гарними.

Проблеми клієнта, на підставі яких були поставлені цілі автоматизації

З метою розширення бізнесу компанія відкрила роздрібний магазин у Польщі. У зв’язку з цим виникла необхідність у автоматизації як бухгалтерського, так і управлінського обліку роздрібного магазину. Для обліку продажів вже використовувалась польська програма “Subiekt GT”. Проте компанію не задовольняла у програмі, відсутність механізму для проведення різноманітних маркетингових акцій та неможливість адаптації цієї програми під власні потреби.

Історія впровадження

У травні 2016 р. після зустрічі з керівництвом компанії LuckyLOOK були обрані стратегічні напрямки реалізації поставлених завдань. Для автоматизації бухгалтерського обліку, процесу закупівлі товарів та складського обліку було впроваджено конфігурацію «ModulSoft:ERP». Для автоматизації роздрібних продаж було впроваджено конфігурацію «ModulSoft: Sprzedaż detaliczna». Заключний етап підключення обладнання та навчання персоналу було здійснено у Варшаві.

Результати впровадження

По результатах впровадження вдалося вирішити усі завдання клієнта:

  1. Автоматизація складського обліку товарів:
    • Відображення операцій надходження, видатку та переміщення товарів між складами;
    • Інвентаризація товарів та фіксація відхилень.
  2. Автоматизація процесу закупівлі товарів - проведення внутрішніх та імпортних закупівель товарів.
  3. Автоматизація роздрібних продаж:
    • Розробка робочого місця касира;
    • Створення чеків та повернень;
    • Реєстрація роздрібних цін;
    • Проведення маркетингових акцій (сезонних знижок);
    • Проведення анкетування клієнтів;
    • Реєстрація дисконтних карток;
    • Друк цінників на товари із облікової системи.
  4. Підключення торгового обладнання:
    • Сканерів штрих кодів;
    • Касових апаратів Posnet.
  5. Ведення бухгалтерського обліку та автоматизація процесу вивантаження звітності в Податкову інспекцію Польщі.
Між цими конфігураціями «ModulSoft:ERP» та «ModulSoft: Sprzedaż detaliczna» було налаштовано обмін даними. В результаті:
    • Касири отримали зручне робоче місце по створенню чеків та автоматизацію меркетингових акцій (більше не потрібно було розраховувати знижки вручну);
    • В магазині зв’явилася можливість друкувати цінники відразу з програми;
    • Пришвидшився процес проведення інвентаризації товарів на складах;
    • Керівництво отримало можливість оперативно формувати і аналізувати звіти в зручній формі.

Окупність проекту

Впровадження конфігурацій «ModulSoft:ERP» та «ModulSoft: Sprzedaż detaliczna» дозволило вирішити питання автоматизації обліку та суттєво знизити витрати на бухгалтерську підтримку діяльності роздрібних магазинів.