LuckyLOOK – перший український бренд головних уборів та сонцезахисних окулярів, який спеціалізується на їх професійному підборі. Мета компанії LuckyLOOK – зробити клієнтів стильними та гарними.
З метою розширення бізнесу компанія відкрила роздрібний магазин у Польщі. У зв’язку з цим виникла необхідність у автоматизації як бухгалтерського, так і управлінського обліку роздрібного магазину. Для обліку продажів вже використовувалась польська програма “Subiekt GT”. Проте компанію не задовольняла у програмі, відсутність механізму для проведення різноманітних маркетингових акцій та неможливість адаптації цієї програми під власні потреби.
У травні 2016 р. після зустрічі з керівництвом компанії LuckyLOOK були обрані стратегічні напрямки реалізації поставлених завдань. Для автоматизації бухгалтерського обліку, процесу закупівлі товарів та складського обліку було впроваджено конфігурацію «ModulSoft:ERP». Для автоматизації роздрібних продаж було впроваджено конфігурацію «ModulSoft: Sprzedaż detaliczna». Заключний етап підключення обладнання та навчання персоналу було здійснено у Варшаві.
По результатах впровадження вдалося вирішити усі завдання клієнта:
- Автоматизація складського обліку товарів:
 - Відображення операцій надходження, видатку та переміщення товарів між складами;
 - Інвентаризація товарів та фіксація відхилень.
 - Автоматизація процесу закупівлі товарів - проведення внутрішніх та імпортних закупівель товарів.
 - Автоматизація роздрібних продаж:
 -  Розробка робочого місця касира;
 -  Створення чеків та повернень;
 - Реєстрація роздрібних цін;
 -  Проведення маркетингових акцій (сезонних знижок);
 -  Проведення анкетування клієнтів;
 - Реєстрація дисконтних карток;
 -  Друк цінників на товари із облікової системи.
 - Підключення торгового обладнання:
 -  Сканерів штрих кодів;
 - Касових апаратів Posnet.
 - Ведення бухгалтерського обліку та автоматизація процесу вивантаження звітності в Податкову інспекцію Польщі.
 
- Касири отримали зручне робоче місце по створенню чеків та автоматизацію меркетингових акцій (більше не потрібно було розраховувати знижки вручну);
 - В магазині зв’явилася можливість друкувати цінники відразу з програми;
 - Пришвидшився процес проведення інвентаризації товарів на складах;
 - Керівництво отримало можливість оперативно формувати і аналізувати звіти в зручній формі.
 
Впровадження конфігурацій «ModulSoft:ERP» та «ModulSoft: Sprzedaż detaliczna» дозволило вирішити питання автоматизації обліку та суттєво знизити витрати на бухгалтерську підтримку діяльності роздрібних магазинів.