Автоматизація компанії SM Gwarant

Автоматизація компанії SM Gwarant

Місія нашої компанії - ми перетворюємо наші захоплення, знання, досвід та сучасні IT-технології в ефективність роботи підприємств.


Автоматизація компанії SM Gwarant

Характеристики
Категория:
Автоматизація в Польщі
Описание проекта
Про компанію

Компанія SM Gwarant заснована в 2007 році. Основний вид діяльності оптова та роздрібна торгівля автомобільних запчастин. Компанія була створена як структурний підрозділ української компанії ТзОВ «Транспортна компанія». На момент підписання договору автоматизації компанія налічувала близько 30 співробітників в Україні і Польщі. Основними оперативними бізнес процесами були: закупівля запасних частин до автомобілів в Польщі, роздрібний продаж в Польщі та в Україні, оптовий продаж, оформлення Tax Free, переміщення на склади в Україну. Використовували систему від компанії Insert для ведення оперативного обліку. Бухгалтерський облік на аутсорсинг.

Проблеми клієнта, на підставі яких були поставлені цілі автоматизації за допомогою нашої обліковою системою
  • Існуюча система не була адаптована під продаж автозапчастин (пошук по кодам, замінники тощо.);
  • Відсутність синхронізації існуючої облікової системи з обліковою системою української компанії;
  • Не автоматизований процес обліку операцій TaxFree;
  • Істотно обмежені можливості адаптації використованої на підприємстві облікової системи під бізнес процесами підприємства.
Історія впровадження

У квітні 2012 року нам були озвучені проблеми описані вище. Спільно було прийнято рішення про створення індивідуальної конфігурації під процеси підприємства і її впровадження. З вересня 2012 року компанія SM Gwarant ввела в промислову експлуатацію систему, розроблену нами.

Результати впровадження

Розроблено та впроваджено індивідуальне робоче місце для менеджера з продажу автозапчастин. Автоматизовано адресне зберігання на складах. Реалізована можливість оформлення і контролю зареєстрованих документів TaxFree на митниці. Впроваджено індивідуальна схема ціноутворення. Розроблено індивідуальні звіти для власників бізнесу.

Окупність проекту

Не дивлячись на стрімке зростання обороту продажів, компанія SW Gwarant змогла утримати число співробітників працюють в системі на тому ж рівні, що і до її впровадження. Автоматизоване робоче місце менеджера з продажу і адресне зберігання на складах дало можливість більш оперативно працювати з роздрібними клієнтами, що без сумніву позитивно вплинуло на лояльність клієнтів компанії SW Gwarant і надалі відіб'ється на збільшенні її прибутку. Окупність впровадженої системи склала 15 місяців.