Автоматизація компанії Biolanic

Місія нашої компанії - ми перетворюємо захоплення, знання, досвід і сучасні IT-технології в ефективність роботи підприємств.


Автоматизація компанії Biolanic

Характеристики
Категорія:
1C в Польщі
Замовник:
Biolanic
Сайт:
Схожі проекти:
Опис проекту
Про компанію

Компанія Biolanic Sp. z o.o. заснована в 2010 році. Основний вид діяльності дистрибуція екологічно чистої сировини для виробництва автомобільних шин. Компанія була створена як структурний, логістичний підрозділ виробничого холдінгу Оргхім. На момент підписання договору автоматизації компанія налічувала понад 30 складів у різних частинах Європи і Африки. Основними оперативними бізнес процесами були: закупівля мастил в Росії на розподільчі склади в Європі, переміщення між своїми складами, контроль оптимальних залишків на складах, продаж сировини безпосереднім виробникам автомобільних шин, аналіз логістичних шляхів доставки товару. Використовували систему від компанії Comarch для ведення оперативного і бухгалтерського обліку.

Проблеми клієнта, на підставі в яких були поставлені цілі автоматизації за допомогою нашої облікової системи
  • Відсутність синхронізації існуючої облікової системи з обліковою системою 1С:Управління виробничим підприємством холдингу Оргхім;
  • Відсутності деталізації обліку в розрізі партій доставки (контейнер);
  • Не автоматизований процес обліку факторингових операцій;
  • Не автоматизований процес розподілу транспортних послуг;
  • Істотно обмежені можливості адаптації використовуваної на підприємстві облікової системи під бізнес - процеси підприємства.
Історія впровадження

У вересні 2011 року на зустрічі в офісі компанії Biolanic нам були озвучені проблеми описані вище. Спільно було прийнято рішення про створення індивідуальної конфігурації на підставі конфігурації 1С:УНФ під процеси підприємства і її впровадження. У кінці вересня був підписаний договір. І з січня 2012 року компанія Biolanic ввела в промислову експлуатацію систему, розроблену нами на платформі 1С 8.2.

Результати впровадження

Видаткові накладні постачальників автоматично створюються в системі, як прибуткові накладні. Сертифікати якості, номери контейнерів, планові терміни доставки синхронізуються з системами основних постачальників. У системі реалізований облік взаєморозрахунків за факторинговими угодами. Реалізований механізм розподілу транспортних витрат на переміщення між складами, доставки покупцям з деталізацією до партії (контейнера). Ставка ПДВ визначається, враховуючи місце зберігання і країну реєстрації покупця. Вбудований по серійний облік документів, суттєво знизив кількість помилок введення первинних даних. Використовуючи оформлені системою документи, бухгалтерія в системі контролює бухгалтерський і податковий облік і формує всю необхідну звітність у державні органи. Реалізовані, також платіжний календар, товарний календар. Розроблені індивідуальні механізми для бюджетування закупівель і продажів, індивідуальні звіти для власників бізнесу.

Окупність проекту

Не дивлячись на стрімке зростання обороту продажів, компанія Biolanic змогла утриматися від збільшення числа співробітників, що працюють в системі на тому ж рівні, що і до її впровадження. Автоматизований аналіз логістичних шляхів дав можливість більш оперативно реагувати на зміни ринку і економити на транспортних витратах. Автоматизований контроль доступності товарів на складах, можливість визначення оптимальної продажної ціни з урахуванням доставки, зменшення кількості механічних помилок без сумніву позитивно вплинуло на лояльність клієнтів компанії Biolanic і надалі позначиться на збільшенні прибутку.