Автоматизація «XL Group»

Автоматизація «XL Group»

Місія нашої компанії - ми перетворюємо наші захоплення, знання, досвід та сучасні IT-технології в ефективність роботи підприємств.


Автоматизація «XL Group»

Характеристики
Категория:
Автоматизація дистрибуції
Описание проекта
Про компанію

Компанія працює на ринку України з 2001року, географія оптової та малої оптової дистрибуції покриває майже всю територію України. Компанія «XL Group» налічує більше 30 складських приміщень, понад 100 працівників, 6 шино сервісів, 15 магазинів, власна транспортна логістика. Компанія є офіційним дистриб’ютором відомого світового бренду Nokian, ексклюзивним дистриб’ютором Fosser, Vitano, Rosava.

Проблеми клієнта

На момент переговорів основною проблемою клієнта була наявність більше 10-ти програм для ведення обліку, відповідно велика кількість персоналу для роботи в цих програмах. Не автоматизовані робочі місця менеджерів, відсутність синхронізації з сайтом, довготривалі процеси аналізу та звітів для керівництва.

Історія впровадження

Вирішення вище згаданих проблем, розпочалося у серпні 2016 року, після зустрічі, на якій затвердили план по автоматизації. Вже з вересня працівники відчули перші результати - декілька підприємств почали працювати в єдиній системі. Співпраця з компанією триває й досі.

Результати впровадження

За час автоматизації, було здійснено перенесення роботи з трьох систем в одну базу. Була автоматизована схема по реалізації відповідального збереження товарів. Автоматизоване робоче місце комірника, менеджера з закупівлі, менеджера з продажу, значно полегшений пошук шин, який тепер за допомогою будь якого з цих параметрів: розмір, марка, рік випуску і т.д. Розроблений блок СТО, весь облік від прийняття автомобіля на ремонт, облік замінених деталей, час роботи майстра, передача відремонтованого автомобіля власнику. Автоматизована звітність, директор отримує звіт по витратах та прибутках за попередній день на пошту, яку може переглянути з телефону. Звіт для аналізу прибутку по відвантаженим та оплаченим накладним. Автоматизоване нарахування заробітної плати за обсягом проданих товарів та послуг (виконаних робіт).

Окупність проекту

Зменшення обслуговуючого персоналу, пришвидшення процесів продажу, чіткий та швидкий облік ремонту автомобілів на СТО, вже за 6 місяців дали відчутні результати. Економія за даний період дозволяє вирахувати окупність проекту в межах від одного до півтора року.