Мобільне рішення для компанії ПП ”Стохід-Волинь”

Місія нашої компанії - ми перетворюємо захоплення, знання, досвід і сучасні IT-технології в ефективність роботи підприємств.


Мобільне рішення для компанії ПП ”Стохід-Волинь”

Характеристики
Категорія:
1С в дистрибуції
Опис проекту
Про компанію

ПП ”Стохід-Волинь” веде діяльність на території Волинської області та по Україні в цілому.
Підприємство є офіційним представником таких торгових брендів взуттєвої косметики як "Salamander", "Дивидик", "Sitil", "Твист", "Блискавка", а також торгових марок "Долоні", "Silken", "Знахідка", "Абрис", "Сонца".

Проблеми клієнта, на підставі яких були поставлені цілі автоматизації

Компанія займається оптово-роздрібними продажами господарських товарів. Оптові продажі здійснюються торговими представниками. В кожного торгового агента є свій перелік контрагентів. Відсутність актуальної інформації у торгових агентів по прайсах, залишках на складах.

  • Відсутня автоматизація обробки замовлень торговими агентами.
  • Відсутній механізм формування маршрутів доставки товарів.
  • Відсутні механізми планування продаж торговими агентами.

Історія впровадження

Для вирішення задач автоматизації роботи торгових агентів був встановлений додаток для платформи Android «Мобільна торгівля» на технологічній платформі 1С:Підприємство 8.3 та була здійснена інтеграція з існуючою обліковою системою на основі конфігурації «Управління торговим підприємством для України» з інтегрованим модулем дистрибуції.

Результати впровадження

У результаті впровадження були вирішені усі заплановані завдання. Зокрема:

  1. Фіксація маршруту торгового працівника по дням тижня
  2. Формування для торгових працівників актуальних прайсів по контрагентам (в різних валютах та по різним типах цін)
  3. Формування для торгових працівників актуальних складських залишків
  4. Автоматизація процесу створення замовлень торговими агентами та вивантаження їх в центральну базу
  5. Розробка зручного робочого місця для формування маршруту доставки замовлених товарів
  6. Розробка механізму планування продаж по торговим агентам
  7. Наявність можливості розрахунку зарплати

Після вводу в експлуатацію торгові представники можуть оперативно отримувати дані по боргам клієнтів асортименту, цінам та залишкам товарів. Перед виходом на маршрут немає потреби роздруковувати актуальні (на момент друку) ціни і залишки товарів. Автоматизація обробки замовлень дозволила оптимізувати кількість та навантаження операторів. Завдяки наявності єдиної інтегрованої системи суттєво пришвидшився процес формування маршрутів по доставці та відвантаженню товарів та пакету супровідних документів.

Окупність проекту

Впровадження сучасної облікової системи зі спеціалізованими механізмами, що враховують роботу дистриб’юторської компанії, дозволило зменшити час реалізації практично кожного виробничого процесу. Завдяки мобільному додатку дуже зросла ефективність роботи торгових агентів, що дозволило охопити більшу частину клієнтів. Завдяки оптимізації роботи зменшились витрати на персонал підприємства. Зменшення часу від обробки замовлення, до відвантаження і доставки до клієнта – одна із важливих конкурентних переваг, що отримало підприємство.