Автоматизація ТОВ «ВОЛИНСЬКИЙ АВТОЦЕНТР КАМАЗ»

Місія нашої компанії - ми перетворюємо захоплення, знання, досвід і сучасні IT-технології в ефективність роботи підприємств.


Автоматизація ТОВ «ВОЛИНСЬКИЙ АВТОЦЕНТР КАМАЗ»

Характеристики
Категорія:
1С в автосервісі
Опис проекта
Про компанію

Компанія засновано у 1981р. до сьогодні є лідером ринку в західній Україні у своїй галузі. На даний час налічує 7 філій у трьох областях України. Основним напрямком компанії є продаж автозапчастин, та ремонт вантажної техніки.

Проблеми клієнта, на підставі яких були поставлені цілі автоматизації

Компанія тривалий час вела свої бізнес процеси в програмі розробленій для DOS, що значно ускладнювало роботу, вона обмежувалась невеликим функціоналом програми. В ній було лише кілька модулів та функції вигризки, загрузки матеріалів. Робоча інформація йшла лише за поточний місяць, ускладнений був процес закриття попереднього місяця. Виникло бажання багато чого змінити та доробити, та в старій системі це було неефективно та й інтерфейс DOS не найкращий варіант, було бажання працювати в Windows.

Історія впровадження

Старт відбувся у 2005р., коли компанію було переведено на програму 1С 7.7, яка відразу полегшила роботу компанії. Наступний крок відбувся у 2013р. шляхом переведення компанії на версію 1С 8.3 з використанням конфігурації УТП. Наслідком даного впровадження стала повна автоматизація, що підняло компанію на ще один щабель успішного ведення бізнес процесів.

Результати впровадження

Результатом впровадження стало вирішення усіх побажань клієнта. З урахуванням специфіки роботи з автозапчастинами.

  • Сортування та пошук запчастин за каталожним номером, маркою автомобіля.
  • Автоматизація робочих місць продажу запчастин.
  • Автоматизоване робоче місце менеджера станції техобслуговування.
  • Автоматизація процесу відділу постачання, замовлення запчастин у постачальника, враховуючи потреби на різних складах підприємства.
  • Автоматизація контролю залишків на складах.
Окупність проекту

Впровадження конфігурації УТП дозволило вирішити питання автоматизації постачання, а значить постійної наявності потрібних запчастин на складі. А це забезпечує високий рівень продажу, довіру та повагу клієнта. Це дає змогу економії часу менеджера з постачання на аналіз залишків на складі, відповідно надаючи йому час на пошук нових більш вигідних постачальників та партнерів. Великим плюсом впровадження є оптимізація складів, відсутність помилок продажу товару якого немає на складі. Все це економить час, а відповідно і кошти.