Компанію засновано у 1981р. До сьогодні вона є лідером ринку в західній Україні у своїй галузі. На даний час налічує 7 філій у трьох областях України. Основним напрямком компанії є продаж автозапчастин, та ремонт вантажної техніки.
Компанія тривалий час вела свої бізнес процеси в програмі розробленій для DOS, що значно ускладнювало роботу. Вона обмежувалась невеликим функціоналом програми. В ній було лише кілька модулів та функції вигризки, загрузки матеріалів. Робоча інформація відображалася лише за поточний місяць, був ускладненим процес закриття попереднього місяця. Виникло бажання змінити та вдосконалити значну частину процесів на підприємстві, але в старій системі робити це було не ефективно, та інтерфейс DOS не був найкращим варіантом.
Старт відбувся у 2005р., коли компанію було переведено на облікову програму, яка відразу полегшила роботу компанії. Наступний крок відбувся у 2013р. шляхом переведення компанії на сучасну конфігурацію. Наслідком даного впровадження стала повна автоматизація, що підняло компанію на ще один щабель успішного ведення бізнес процесів.
Результатом впровадження стало вирішення усіх побажань клієнта з урахуванням специфіки роботи з автозапчастинами.
- Сортування та пошук запчастин за каталожним номером, маркою автомобіля.
- Автоматизація робочих місць продажу запчастин.
- Автоматизоване робоче місце менеджера станції техобслуговування.
- Автоматизація процесу відділу постачання, замовлення запчастин у постачальника, враховуючи потреби на різних складах підприємства.
- Автоматизація контролю залишків на складах.
Впровадження конфігурації дозволило вирішити питання автоматизації постачання, а значить постійної наявності потрібних запчастин на складі. А це забезпечує високий рівень продажу, довіру та повагу клієнта. Це дає змогу економії часу менеджера з постачання на аналіз залишків на складі, відповідно надаючи йому час на пошук нових більш вигідних постачальників та партнерів. Великим плюсом впровадження є оптимізація складів, відсутність помилок продажу товару якого немає на складі. Все це економить час, а відповідно і кошти.