Світ не стоїть на місці і підготував нам усім нові сюрпризи та випробовування. Пандемія короновірусу. Не думаю, що це явище тимчасове і скоро все буде так як і раніше. Зміни відбулися і будуть продовжувати відбуватися. Не всі готові до таких змін. Багато хто вибився з усталеного ритму життя. Невизначеність, страх, паніка! В таких умовах потрібно шукати нові способи керування компанією. Використовувати інші підходи до управління завданнями, процесами, колективом. Вчитися налагоджувати внутрішні і зовнішні взаємодії на відстані, віддалено, дистанційно. Послуги, які ми надавали, товари, які продавали, будуть потрібні і в подальшому в тій чи іншій мірі. Якщо не точно такі, то трохи інші, змінені. Нам потрібно тільки швидко перебудуватися. І той хто не впаде у відчай, а зможе прилаштуватися до нових умов, зможе і надалі якісно та ефективно працювати. І, навіть, не тільки залишитися «на плаву», а знайти для себе нові ринки, нові послуги, нові види діяльності.
Вже біля десяти років як ми самі всередині фірми, автоматизуючи свій бізнес, по максимуму намагалися звести спілкування до віртуального способу. Електронні листи, різного виду системи постановки завдань, впровадження CRM-системи, кілька перероблених конфігурацій , портал. Дуже любимо особисті зустрічі і спілкування, але заради ефективності в роботі залишили їх на часті корпоративи та інші неформальні зустрічі. В умовах карантину їх нам не вистачатиме. Проте ми вже давно навчилися ефективно проводити наради і інші заходи, коли кілька співробітників знаходяться поза офісом. Та й з більшістю клієнтів давно працюємо дистанційно. У Миколаєві, в Харкові, в Києві, в Одесі, у Львові та й в Луцьку є такі з якими не бачилися вже кілька років при тому, що роботи ведуться постійно і складність проектів від невеликих одноразових розробок до повноцінного впровадження ERP-систем з подальшим постійним супроводом та абонентським обслуговуванням. А скільки таких клієнтів в Польщі... Ми змогли відбудувати наші процеси так, що співпраця з партнерами виглядає наступним чином - кілька днів впровадження на місці і багато років робота на відстані. Деяких клієнтів бачили тільки по Скайпу. Саме такі навички та компетенції дуже важливі в теперішніх реаліях і стають нам у пригоді. При всіх зовнішніх скаднощах, що відбуваються зараз в світі, режим роботи нашої компанії майже не змінився. Єдине, що прийшлось зробити, так перенести робочі місця працівників з офісу в домашні умови. Всі наші клієнти не відчули зміни рівня та якості обслуговування.
Одним словом впевнений, що ми готові до таких змін самі і готові допомогти нашим друзям, знайомим, клієнтам, постачальникам. Звертайтеся і ми допоможемо підібрати найбільш ефективні для Вас схему та інструменти віддаленої роботи.
Не хворійте та будьте здорові!