Автоматизація бухгалтерського обліку

Місія нашої компанії - ми перетворюємо наші захоплення, знання, досвід та сучасні IT-технології в ефективність роботи підприємств.


Чому потрібна автоматизація бухгалтерського обліку?


Сучасний світ стрімко рухається в напрямку автоматизації та ефективного управління підприємством. Автоматизація бухгалтерського обліку на підприємстві – це прямий шлях до підвищення ефективності управління компанією. Завданням автоматизації є підвищення якості роботи бухгалтерів і бухгалтерії в цілому. Бухгалтерська програма дозволить Вам максимально повно використовувати кваліфікацію спеціаліста та спростити щоденну рутинну роботу бухгалтера.

Як відбувається процес автоматизації?

Для автоматизації бухгалтерського обліку ми пропонуємо програму BAS Бухгалтерія, яка є універсальною програмою і передбачена для ведення синтетичного та аналітичного бухгалтерського обліку. Оскільки в якості вихідної інформації для введення в бухгалтерську програму є Баланс, залишки за відповідними рахунками та звітність за попередній період, то ми рекомендуємо розпочинати роботу в програмі до початку звітного періоду (кварталу, року). Команда наших програмістів та бізнес аналітиків допоможуть Вам перенести залишки в програму, нададуть кваліфіковану консультаційну підтримку, як на початку впровадження так і техпідтримку після впровадження.

Які труднощі можуть виникнути в процесі впровадження?

Перехід до автоматизованого бухгалтерського обліку вимагає не тільки бажання і коштів, але й значної підготовчої роботи, як організаційної, так і методичної. Ви маєте бути готові до збільшення витрат робочого часу на початковому етапі налаштування програми та перенесення залишків. Можливо тимчасове ведення бухгалтерського обліку «по старому» та в новій програмі одночасно. Але всі ці додаткові зусилля компенсуються отриманим результатом.

Що Ви отримаєте в результаті автоматизації?
  • Зручний електронний документообіг. Автоматизована підготовка первинної документації, яку зручно зберігати і змінювати в електронному вигляді.
  • Автоматичне формування звітності. Форми і розріз звітності багатофункціональний та гнучкий.
  • Скорочення втрат часу на ведення бухгалтерського обліку, обробку документації та виконання завдань.
  • Зменшення кількості помилок, обумовлених людським фактором. Можливість відстежити помилку і вчасно її усунути.
  • Зменшення трудовитрат і підвищення ефективності кінцевого результату.
  • Єдина база даних, завдяки якій можна оперативно отримувати бажану інформацію.
Чому Вам варто звернутися саме до нас?
  • ПП "Фірма "Модуль" - член громадської організації "Спілки Автоматизаторів Бізнесу", що об’єднує професіоналів в області автоматизації бізнесу в Україні.
  • 15 років практичного досвіду автоматизації бізнесу.
  • Більше 200 успішних впроваджень на території України та Польщі.
  • Команда з 40 сертифікованих спеціалістів, серед яких 2 кандидати фізико-математичних наук.
  • При впровадженні Ви працюєте не на пряму з програмістом, а з бізнес-аналітиком, який є компетентним у сферах бухгалтерського, податкового і фінансового обліку.
Замовити послугу
Оформіть заявку на сайті, ми зв'яжемося з вами найближчим часом і відповімо на всі ваші запитання.
Повернутися до списку