Автоматизація компанії Artcem

Місія нашої компанії - ми перетворюємо наші захоплення, знання, досвід та сучасні IT-технології в ефективність роботи підприємств.


Автоматизація компанії Artcem

Характеристики
Категория:
Автоматизація в Польщі
Замовник:
Artcem Sp.J.
Сайт:
Описание проекта
Про компанію

Компанію Artcem засновано в 2005 році. Статутний капітал компанії 7 800 000 зл. (1,9 млн. Євро). Основний вид діяльності - виробництво і оптовий продаж цементу. На момент підписання договору автоматизації компанія нараховувала 85 осіб. Основними оперативними бізнес - процесами були: закупівля цементу насипом, фасовка цементу, оптовий продаж близько 200 реалізацій в день і доставка цементу, з пошуком транспортних компаній. Використовували сайт для оформлення заявок з відправкою їх на пошту і систему Symfonia від компанії Sage для ведення оперативного і бухгалтерського обліку.

Проблеми клієнта, на підставі яких були поставлені цілі автоматизації за допомогою облікової системи Modulsoft:ERP
  • Істотно обмежені можливості щодо адаптації використовування на підприємстві облікових систем під бізнес-процеси підприємства;
  • Покупець не міг відстежити поточний стан заявки та історію її виконання;
  • Не автоматизований процес обліку вартості транспортних послуг постачальника;
  • Не автоматизований процес розрахунку вартості послуг за доставку покупцю;
  • Не автоматизований процес контролю виконавчої дисципліни;
  • Не автоматизований процес контролю завантаження персоналу.
Історія впровадження

У серпні 2013 року на зустрічі в офісі компанії Artcem були озвучені проблеми описані вище. Спільно було прийнято рішення про створення сайту з можливістю оформлення заявок, кастомізувати систему Modulsoft:ERP під процеси підприємства і впровадити її. В кінці серпня був підписаний договір. І з січня 2014 року компанія Artcem ввела в промислову експлуатацію сайт і конфігурацію Modulsoft:ERP. У квітні 2014 року був підписаний акт про приймання робіт.

Результати впровадження

Оптовий покупець цементу входить під своїм акаунтом на сайт artcem.pl і робить заявку, в якій вибирає необхідний товар, місце доставки. Система стартує бізнес-процес в конфігурації ModulSoft:ERP, де перевіряється наявність готової продукції, заборгованості покупця та ставить відповідні завдання користувачам співробітникам компанії Artcem. Якщо відвантаження клієнтові дозволена, то система розраховує оптимальну вартість транспортних витрат залежно від місця доставки і реєструє початок аукціону для постачальників транспортних послуг на сайті http://artcem.pl/miniexchange/. У відведений час постачальники транспортних послуг пропонують суми, за які вони можуть виконати цю операцію, система підбирає найбільш оптимального постачальника, після чого відправляє йому всі необхідні документи для доставки товару покупцеві. Клієнт при цьому на сайті відстежує всі статуси своїх заявок. Згідно запропонованих постачальниками сум транспортних заявок на доставку товару система контролює суми взаєморозрахунків з цими постачальниками. Кожен співробітник на робочому столі програми має список завдань для виконання і їх терміни. Керівники можуть проаналізувати час зайнятості кожного співробітника, своєчасність виконання завдань. Використовуючи оформлені системою документи, бухгалтерія в системі контролює бухгалтерський і податковий облік і формує всю необхідну звітність у державні органи. Реалізовані, також платіжний календар, товарний календар, зручний поштовий клієнт, інтегрований електронний документообіг, індивідуальні робочі місця директора, продавця, менеджера по закупівлі, підключений касовий апарат, впроваджений внутрішній чат для комунікації з клієнтами, розроблені індивідуальні звіти для власників бізнесу.

Окупність проекту

Тільки за рахунок економії на доставки з допомогою електронних торгів з постачальниками транспортних послуг та скорочення персоналу, за оцінками компанії Artcem, термін окупності впровадженої системи становить 15 місяців. Крім того, значно збільшилася швидкість оформлення заявки, при цьому зменшилася кількість технічних помилок. У клієнта з'явилася можливість відслідковувати статус своїх заявок. Все це без сумніву позитивно вплинуло на лояльність клієнтів компанії Artcem і в подальшому позначиться на збільшенні прибутку.